GARLIC COMPLEX

GARLIC Complex


Apakah perbezaan Garlic Complex dengan garlic yang ada di pasaran?

Garlic Complex dibuat dari bawang putih jenis premium, bebas dari racun perosak dan ditanam secara organik di California, USA di waktu musim panas.

Dihasilkan secara eksklusif pada suhu bilik tanpa haba untuk memastikan pengekalan 100% Allicin aktif ( tidak semua garlic yang ada di pasaran mengandungi Allicin aktif).

Menggunakan Dwi teknologi untuk mengawal bau garlic. Kajian menunjukkan perisa herbanya terhasil dari kombinasi 2 ekstrak herba ( Rosemary dan spearmint).

Ianya mengandungi pelbagai vitamin E untuk meningkatkan sebatian aktif garlic dan meningkatkan keberkesanannya di dalam tubuh kita. Setiap 2 tablet membekalkan 1000mg ekstrak garlic tulen yang menyamai dengan 2 ulas garlic segar.

Bau Garlic?

Garlic Complex adalah kekal bau asal bawang putih. Garlic mengandungi pelbagai jenis komposit fisiologi yang terdiri dari bahan sulfat untuk menentang bahan anti-oksidan dan anti-kanser.

Manfaat utama Garlic:-

  • Mengandungi Spearmint. Ianya dapat mempertingkatkan sistem penghadaman, fungsi jantung.
  • Antibiotik Yang Selamat dan Semulajadi. Ia selamat digunakan untuk jangka panjang untuk mempertingkatkan sistem imun tubuh, menghalang penyakit berjangkit seperti selesema kulat, kuman virus dan yis candida.
  • Menghalang Alergi. Dapat membantu meningkatkan sistem imun bagi masalah sinus, hidung yang sensitif, alergi, athma, hepatitis.  
  • Mempertingkatkan Sistem Penghadaman.  Formula penghasilan garlic yang unik ini mampu mengatasi masalah kembung perut, gastrik, ketidakhadaman.  Garlic juga mampu menentang bakteria H. pylori dan menghalang ulser gastrik.
  • Menstabilkan Tekanan Darah Tinggi.  Kajian menunjukkan pengambilan 2-4 tablet garlic akan menurunkan darah tinggi dengan 8 point. 
  • Detoksifikasi.  Garlic mampu mengeluarkan raksa dari tubuh dengan pantas.  Raksa, plumbum dan kadmium adalah logam toksik yang akan menaikkan tekanan darah. 
  • Garlic mampu melindungi sel-sel darah dari musnah yang disebabkan oleh logam dan boleh menghalang kerosakan hati oleh bahan kimia. 
  • Menurunkan Kolesterol. Garlic dapat menurunkan kolesterol, LDL, trigluserid Dan kelikatan darah, mengurangkan bekuan darah, meningkatkan HDL, melindungi jantung dan menghalang strok dan penyakit koronari.
  • Mencegah Kanser. Membantu mengelak dan merawat kanser dengan mengurangkan bahan pencetus terjadi kanser iaitu Nitrosamine.
  • Menstabilkan Glukos. Garlic dapat menstabilkan glukos di dalam tubuh kita. Bagi pesakit diabetes garlic dapat membantu meningkatkan pengeluaran insulin dan merangsang hati untuk mengawal gula dalam darah.

Untuk dapatkan Garlic Complex dan lain-lain vitamin Shaklee boleh hubungi saya.

Maizon Dalim 
SID: 1187755
H/P : 019-963-4997

Pengedar Sah Shaklee
Terengganu dan Seluruh Malaysia
Facebook : Maizon Dalim
Instagram : maizon_dalim
Blog : maizondalim.blogspot.com
Call/ Whatsap/ Mesej : 019-963-4997














Comments

Popular posts from this blog

KENAPA TAPAK KAKI SAKIT BILA PIJAK LANTAI DI WAKTU PAGI

8 JENIS MAKANAN BANTU ATASI SAKIT SENDI LUTUT

HEALING CRISIS