WAJAH BERSERI-SERI DENGAN SET RADIANT 4

Assalamualaikum.

Entry kali ini memang best untuk saya kongsikan bersama dengan kawan-kawan semua. Apa taknya, ramai yang nak kelihatan cantikkan?  Nak kulit cantik dan berseri. Nak kulit anjal, gebu, lembut. Aih! Pendek kata nak cantik dan kelihatan sempurna dari hujung rambut hingga ke hujung kaki.

Untuk kelihatan cantik, bukan sekadar perlu rawatan di luaran sahaja. Tempek bedak, atau hanya menggunakan skin care semata-mata. Kesihatan dalaman dengan nutrien yang cukup untuk keperluan kulit kita boleh menjamin kecantikan dari dalaman hingga terserlah ke luaran.  Bukan nampak cantik di luar sahaja, dalaman pun mantap tau!


THE RADIANT 4

Shaklee perkenalkan Set RADIANT 4 yang sangat hebat yang menggabungkan 4 nutrien penting yang mampu menjadikan kulit cantik, sihat dan berseri yang menjadi idaman setiap orang.  Gabungan ESP, Collagen Powder, Vitamin C dan GLA Complex akan membuat keyakinan anda lebih tinggi untuk berhadapan dengan orang sekeliling.

Fungsi 4 nutrien ini saling berkait dengan 4 proses dalam :
  • MEMBINA SEL
  • MENEGANG DAN MENGANJAL KULIT
  • MENGEKALKAN KELEMBAPAN
  • MELINDUNGI KULIT
Jom kita tengok bagaimana set Radiant 4 ini dapat memberi kulit anda cantik berseri.

ESP SOY PROTEIN ISOLATE POWDER


ESP adalah nutrien protein yang sangat penting untuk kulit kita. Pengambilan protein yang mencukupi adalah untuk memastikan :
💕 9 Asid amino dapat diperolehi dari sumber makanan harian. Ini adalah kerana asid amino ini tidak dapat dihasilkan oleh tubuh kita. ESP adalah nutrien yang dapat membekal 9 asid amino tersebut. Dengan itu menjadikan kulit dapat berfungsi dengan optimum.  
 Menyokong pengeluaran sel-sel kulit baru yang sihat.
 Proses pemulihan serta pembaikan sel dan tisu kulit secara lebih berkesan dan optimum.
 Menghasilkan hormon yang sihat dan enzim penting untuk kulit.
 Menyokong pengeluaran asid amino glutation yang membantu melindungi sel-sel kulit dari kerosakan akibat dari cahaya matahari.

Jangan risau. Protein ESP sangat berkualiti tinggi. Ia dihasilkan dari sumber soya yang tidak diubahsuai secara genetik ( bukan-GMO) di bawah Pokok Pengekalan Identiti (IPP).

COLLAGEN POWDER



Kenapa kolagen penting untuk kulit ?

Kolagen adalah struktur penting untuk kulit. Ia dapat menganjalkan kulit dan menghalang kulit dari berkedut, berparut dan kendur.
Apa yang bestnya, tubuh kita boleh hasilkan kolagen dengan sendirinya.


Tapi ingat, semakin usia kita meningkat, badan kita semakin berkurang menghasilkan kolagen. Kekurangan kolagen ini mendedahkan kita kepada risiko kulit berkedut dan kendur.

Sebab itu pentingnya pengambilan kolagen dari sekarang untuk menjaga kesihatan kulit kerana ia sangat membantu :

  • Ketegangan, keanjalan dan kelembutan 
  • kulitKelembapan kulit
  • Mengurangi pigmentasi, jeragat dan kulit tidak sekata
  • Mengurangkan parut dan garis halus
  • Mengurangkan pori-pori yang kelihatan
  • Menggalakkan kulit lebih cerah dan licin
Apa istimewanya COLLAGEN POWDER Shaklee?
Shaklee menyediakan 4000mg Kolagen Sisik Ikan Merah, kolagen yang dipilih dengan teliti yang diekstrak dari sisik Ikan Merah.
Manfaatnya lebih dari kolagen, kerana ia juga mengandungi 7 ramuan utama termasuk Ekstrak biji Camelia Japonica, Ekstrak Ptaffia, ekstrak kerang, Lactobacillus, Vitamin C, B2 dan B6.
Berat molekul rendah sekitar 1000 Dalton, amat mudah diserap oleh tubuh pada tahap yang tinggi dan membantu meningkatkan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

VITAMIN C SR
Vitamin C bertindak sebagai antioksidan yang memberikan kulit sihat dan menghalang kulit dari serangan radikal bebas. Perlu diingat, vitamin C tidak dapat dihasilkan oleh badan tau.  Ia boleh diperolehi dari diet harian kita.  

Vitamin C terpilih dalam barisan top 4 setb RADIANT 4 kerana ia bertindak sebagai perlindungan antioksida yang mana ia boleh membantu:-
Mengurangkan garisan halus, kulit kering dan elak menjadi kasar
Menggalakkan penghasilan kolagen dan sel kulit

Membantu penyembuhan luka dengan cepat

Melindungi kulit daripada radikal bebas.



Vitamin C Shaklee adalah vitamin C yang berkualiti tinggi dan  terbaik.  Vitamin C Shaklee mempunyai sistem pelepasan berperingkat dapat membantu dalam menyalurkan vitamin C berterusan. Vita-C 500mg yang semulajadi ini membantu menyediakan vitamin C yang diperlukan tubuh. Istimewa lagi vitamin C SR ini lengkap dengan Bioflavonoids bagi membantu vitamin C berfungsi dengan lebih baik.

GLA COMPLEX



Kebanyakan GLA (gamma-linolenic acid) yang ada di pasaran dihasilkan dari Evening Primrose Oil atau lebih dikenali dengan EPO.  Gla Shaklee pula diekstrak dari borage yang mengandungi lebih dari 2 kali ganda GLA dalam EPO.  Borage juga adalah 3 kali lebih dari segi bioavailabiliti dan 3 kali lebih berkesan dari EPO. Lebih istimewa lagi, Shaklee mengekstrak GLA dari borage yang ditanam secara organik di kawasan Saskatchewan.
  
Setiap kapsul mengandungi lebih 300mg GLA yang mana ia adalah sumber terbaik Omega-6.  Ianya digabungkan dengan minyak sunflower dan vitamin E untuk meningkatkan keberkesanan  dan kestabilannya.

Dengan keistimewaan inilah GLA Complex dapat mengekalkan kelembapan kulit.  Kulit yang lembab dapat mengurangkan inflamasi kulit, eczema, alergi, kegatalan pada kulit, kulit kering, memperbaiki bintik penuaan (jeragat), tinea, kurap, parut jerawat. Dengan itu ia dapat  membantu kulit menjadi sekata, halus, sekata dan berseri -seri dan kemerah-merahan.


Dengan lengkapnya keempat-empat nutrien ini kepada kulit kita, maka terhasillah kulit yang sihat dan berseri-seri.  Sihat Dalaman Sihat Luaran!




Testimoni pengguna Set THE RADIANT 4

















Sangat terujakan dapatkan Set Radiant 4 ini.

Jika kawan-kawan nak cuba set Radiant 4 ini boleh hubungi saya melalui :

WHATSAP 019 963 4997 ( klik terus link ) untuk order.  Kawan-kawan juga boleh bertanya atau ingin meminta sebarang cadangan vitamin sesuai untuk anda, saya sedia memberi khidmat runding saya secara percuma.

Atau boleh terus order hanya dengan klik ESell di bawah.



SAYA PENGEDAR SAH SHAKLEE ANDA.

MAIZON BINTI DALIM
SID : 1187755
H/P :  019-963-4997
FACEBOOK: MAIZON DALIM
INSTAGRAM : maizon_dalim
BLOG : maizondalim.blogspot.com

AGEN SAH KHUSUS DI TERENGGANU DAN SELURUH MALAYSIA 

Comments

Popular posts from this blog

KENAPA TAPAK KAKI SAKIT BILA PIJAK LANTAI DI WAKTU PAGI

8 JENIS MAKANAN BANTU ATASI SAKIT SENDI LUTUT

HEALING CRISIS