HEALING CRISIS

HEALING CRISIS

Baru aje baca pasal krisis pemulihan ( healing crisis ).  Ada  sesetengah orang yang ambik supplemen  akan mengalami simpton-simpton seperti penyakit, tetapi sebenarnya tidak.  Ia adalah Tindak balas tubuh kita kerana kekurangan khasiat disebabkan tabiat pemakanan kita.   Apabila makanan berkhasiat dibekalkan dengan mengejut oleh supplemen, krisis pemulihan terjadi.

Contoh mereka yang ambik set untuk masalah otot, tulang, sendi dan saraf yang terdiri daripada GLA Complex, B Complex, Ostematrix, OmegaGuard, Vitamin E, Alfalfa, Collagen Powder , Herblax dan Vivix.

Antara simpton-simpton yang biasa dialami :

Sakit sendi - Menandakan bekerja kuat dan ada cedera di mana-mana bahagian, mungkin juga gout atau sakit sendi.

Sakit bahu - menandakan peredaran darah yang lemah, metabolism tidak normal.  Atau mungkin darah tersumbat lemak yang berlebihan.

Sakit tumit - Sistem reproduktif yang lemah.

Kebas pada tangan dan tapak tangan sebelah kiri - menandakan lemah jantung.  Sila ambik perhatian jika rasa kebas bertukar menjadi sakit kerana ia menunjukkan masalah fungsi jantung. Rujuk pada pakar.

Kebas pada tapak tangan - Peredaran darah yang lemah pada bahagian atas tubuh.

Tapak kaki rasa terbakar - Ketakutan untuk jangkamasa yang lama, stress, insomnia yang boleh menyebabkan ginjal lemah

Kebas pada kaki - Peredaran darah yang lemah pada bahagian bawah tubuh.

Sakit tapak kaki - Menandakan ginjal yang lemah. Biasa disebabkan kurang senaman postur duduk yang tidak berubah.

Ibu jari kaki gatal - Mengambil terlalu banyak MSG, makanan berkimia dan ubat-ubatan.

Jika ada simpton-simpton seperti di atas , jangan takut, terus konsisten makan, sebab ia memberi petunjuk nutrien yang diserap oleh tubuh kita untuk menutup lompang-lompang yang berkurang zat nutrisi.

Supplemen ini juga boleh juga dilihat sebagai pengesan penyakit. Macam Scanner! Mungkin kalau tidak ambik supplemen ini, kita tidak tahu pun apa masalah dalaman tubuh badan kita.

Mengikut kajian, pengambilan  supplemen secara berterusan sekurang-kurangnya 4 bulan untuk mendapat kesan yang sangat positif.

Comments

Popular posts from this blog

KENAPA TAPAK KAKI SAKIT BILA PIJAK LANTAI DI WAKTU PAGI

8 JENIS MAKANAN BANTU ATASI SAKIT SENDI LUTUT