OSTEMATRIX KALSIUM TERBAEK

2 hari lepas bangun pagi, tetiba je kaki kremmm, adoi! Jarang kena gini. Setahun tak kena sekali. Sakit labu betis sampai 2 hari baru hilang.

Sakit pinggang pon dah mula nak beri salam ni. Duduk lama sikit, nak bangun dah macam nenek bongkok 3 la.

Kenapa ni?

Oh! Rupa-rupanye, dah seminggu tak makan Ostematrix. Botol baru tak bukak lagi. Amboi mentang2 dah rasa selesa, buat2 tak ingat nak makan ye.

Dah masuk 4 siri ni. Ostematrix dah jadi vitamin wajib saya. Kalsium Ostematrix sangat penting, ia bantu saya:

* Hilangkan rasa lenguh pinggang
* Elakkan kejadian krem bila bangun tido
* Elak sembelit
* Hilang rasa kebas kaki dan tangan
* Kuatkan tulang dan gigi.
* Tidur yang lena

Untuk dapatkan kalsium yang berkualiti tinggi pilihlah Ostematrix.

Bagi yang tak minum susu, inilah alternative untuk dapatkan kalsium utk badan anda.

Nak? Whatsap je saya
019-963-4997
Maizon Dalim





TESTIMONI-TESTIMONI












Dapatkan vitamin-vitamin Shaklee melalui Pengedar Shaklee yang sah.

Saya Pengedar Sah Shaklee Kuala Terengganu dan Seluruh Malaysia.

SID No : 1187755
Maizon Dalim
Saidi Shafie


Boleh lawati Blog saya untuk info kesihatan dan produk Shaklee.

Blog : maizondalim.blogspot. com
Facebook : Maizon Dalim
FB Page : Sihat Cantik Menawan

WhatsApp / Call / Mesej : 019-963-4997



Comments

Popular posts from this blog

KENAPA TAPAK KAKI SAKIT BILA PIJAK LANTAI DI WAKTU PAGI

8 JENIS MAKANAN BANTU ATASI SAKIT SENDI LUTUT

HEALING CRISIS