BISNES ONLINE KU

Bisnes Online!

Macam mana ye saya boleh terjebak dalam bisnes yang sangat saya sayang ni?🤔

Kenapa sayang sangat produk2 yang saya jual ni? Hingga tak mau berpaling pada yang lain?

Mestilah sayang. Bila dah tahu dari akar umbinya, cara produk dibuat, bahan digunakan, ujian ke atas bahan2 nya yang melalui beratus2 kali ujian klinikal sebelum di bentuk sebagai vitamin untuk membantu kesihatan pengguna di luar sana.

Asalnya saya beli supplement untuk arwah ayah dan mak. Diaorang makan Ostematrix, pil Kalsium untuk tulang dan sendi.  Sebotol kongsi dikongsi berdua. Saya beli untuk hilang rasa sakit sendi2 diorang.

Alhamdulillah, bila tanye arwah ayah, dia kata kurang dah rasa sakit sendi. Dan dia mintak belikan lagi sebotol untuk dia.

Untuk mak, hingga sekarang saya masih bekalkan pil kalsium ini sebagai vitamin tambahan.

First vitamin saya makan, pasti Gla complex la kan. Untuk kesuburan dan kestabilan hormon. Tapi masa tu bajet tak berapa ada, beli sebotol, habis sebotol, tak continue lagi. Bukan putus asa bila hajat tak kesampaian, tapi kengkangan kewangan tak mengizinkan. Apapun, kesihatan bertambah baik. Mungkin rezeki belum ada lagi untuk tambah zuriat.

Walau tumpu pada keinginan untuk tambah zuriat, saya juga sedang usaha untuk atasi masalah sembelit yang cukup kronik dari zaman sekolah lagi. Alhamdulillah berjumpa dengan Vitamin Shaklee yang sgt membantu saya dalam masalah ini. Herb-lax dan alfalfa. Detox usus dan cuci darah kotor. Buang segala toksin dan asid dalam badan. Bertemu vitamin ini buat saya makin jatuh hati.

Badan rasa ringan, sakit sendi dah mulai berkurang, sembelit pon dah tak ada.

Syukur sangat2. Terima kasih untuk mentor sayaGie Fauzieyahh yang memperkenalkan produk Shaklee kepada saya. Masa ni tahun 2013.

Sedikit terkejut saya dapat tahu kawan disayangi, pangkat adik la dengan saya, teman mencari rezeki di bawah bumbung yang sama,  bergelak ketawa ( hihihii,) masa itu kami sama2 di syarikat konsultan., masterWan Mulianii, berhenti kerja sebab nk jaga ayahnya yang sedang sakit dan jalan yang dipilih juga adalah sebab income dari sumber Shaklee sangat berbaloi.

Keterujaan ini lagi lah terasa, bila Gie Fauzieyah semakin melangkah maju hingga ke rank senior coordinator. Kehidupan bertukar wajah. Dari sederhana  kepada lebih selesa.

Saya terjebak dalam bisnes Shaklee ini, bila dipelawa oleh Gie Fauzieyah untuk dapatkan keahlian percuma pada akhir Mac 2015 dan mulai detik itu, saya cuba berjinak dengan bisnes ini. Pada awalnya agak malu dan janggal. Tapi lama2 mulai rasa seronok.

Tambah dalam kasih sayang pada Shaklee, bila selalu pergi ke kelas nutrisi Shaklee setiap bulan. Tak ada sebarang bayaran dikenakan untuk mencedok ilmu di kelas ini. Macam2 kami didedahkan di sini. Yang pasti dan yakinnya saya tidak salah pilih bisnes, inilah bisnes online , produk Kesihatan yang terjamin selamat, berkesan dan semulajadi. Tak ada pengawet2, bahan terlarang jauh sekali.

Saya sendiri , di usia begini, memasuki angka 4 siri ini, tiada yang lebih bermakna dalam hidup saya , bila kami sekeluarga dapat menikmati hidup sihat.

 Sehingga hari ini, saya sendiri consume Gla, alfalfa, vitamin C, ESP, garlic, omegaguard, ostematrix, lecithin, herb-lax , vitalea, Performance Drink, Mealshake, AJHT dan Vivix. Semua ini juga turut dikongsi bersama suami dan anak.

Di samping berbisnes, dapat juga Meningkatkan kesihatan orang sekeliling kita. Itu lebih bermakna. 😄

Anda nak jadi rakan bisnes saya. Jom kita sama-sama melangkah seiring sejalan. Menjadikan masalah orang lain sebagai peluang kembangkan bisnes kita.

Hubungi saya ye. 019-963-4997 maizon



Comments

Popular posts from this blog

KENAPA TAPAK KAKI SAKIT BILA PIJAK LANTAI DI WAKTU PAGI

8 JENIS MAKANAN BANTU ATASI SAKIT SENDI LUTUT

HEALING CRISIS