DUA VITAMIN BANTU KUATKAN TULANG DAN SENDI PESAKIT BUAH PINGGANG

Syukur!

Hari ini tak silap saya kali ke 5, pelanggan saya, seorang pesakit buah pinggang ini repeat order 2 vitamin ini yang sangat membantu dia lebih sihat walau tidak sepenuhnya.

Sekurang-kurangnya dari bertongkat, dia mampu berdiri dan berjalan sendiri tanpa bantuan tongkat lagi. Dari mengaduh sakit sendi- sendi tulang, sudah boleh tersenyum.

3 kali seminggu terpaksa pergi buat dialisis. Doktor tidak pernah menghalang dia untuk terus ambik 2 vitamin ini, OmegaGuard dan Ostematrix. Tak ada doktor yang tidak gembirakan, bila pesakitnya semakin menunjukkan perubahan positif.

Saya baru sekali berjumpa secara berdepan dengan dia selepas balik dari dialisis. Ibunya orang perantara antara saya dan dia untuk dapatkan vitamin ini.

Saya doakan dia sentiasa tabah hadapi ujian ini. Saya pernah terserempak dia dan seorang kawan. Kawan yang tidak pernah lupa pada dia, walaupun dia tidak seperti remaja lain yang sempurna.

Suka saya tengok seorang kawan dia yang sudi membuat dia bahagia. Selalu bawa dia membonceng motor hirup udara segar di kampung ini, melihat keindahan alam ini, yang ada pantai, ada pohon-pohon rhu yang cantik, ada pokok ketapang yang daunnya besar sepanjang jalan ke pantai.

Tanpa seorang kawan yang sudi mendukungnya meletakkan dia di atas seat belakang motor itu, dia tak mampu bergerak sendiri untuk  menikmati udara petang di kampung nan damai ini.

Saya terbayangkan tubuhnya yang kecil dan bongkok.

Tetiba rasa mata berair.

Sesungguhnya Sakit Itu Mnyucikan Dosa.
Ujian Itu Mengajar Kita dan Orang Sekeliling Sabar dan Bersyukur.

Jika anda ingin jaga kesihatan sendi dan lutut, boleh mengambil supplemen ini sebagai ikhtiar.  Boleh juga ditambah dengan Vivix dan Collagen Powder untuk kesan yang terbaik untuk sendi anda.






Untuk order boleh hubungi saya melalui whatsapp 019-963-4497 atau terus klik di ini. 

http://wasap.my/60199634997

Atau boleh terus order secara online melalui Esell di bawah. Hanya klik ESell anda sudah boleh buat pembelian.



Selepas berjaya membuat pembelian secara online ini, saya berbesar hati dan mengalu-alukan tuan/ puan hubungi saya untuk dapatkan konsultasi percuma iaitu cara makan dan untuk saya follow up secara berkala. 

AGEN SAH SHAKLEE 
TERENGGANU DAN SELURUH MALAYSIA.

MAIZON DALIM
SID : 1187755
H/P : 019-963-4997
FACEBOOK: MAIZON DALIM
INSTAGRAM : maizon_dalim
BLOG: maizondalim.blogspot.com



Comments

Popular posts from this blog

KENAPA TAPAK KAKI SAKIT BILA PIJAK LANTAI DI WAKTU PAGI

8 JENIS MAKANAN BANTU ATASI SAKIT SENDI LUTUT

HEALING CRISIS