MASALAH GATAL

Kang dah kata, jangan langgar pantang. Sekarang rasalah macam mana seksa bila dah start gatal semula.

Bila jumpa udang goreng + kacang buncis tak ingat dunia. Udang tu jugak yang sedap diratah. Masa makan ingat je kaki tu yang dah kering molek tu. Tapi hidangan dah depan mata. Ngap sungguh-sungguh! Hari ini dah rasa gatal-gatal.

OmegaGuard dan Gla complex memang kena sentiasa bersedia untuk masalah saya ini. Apapon pantang makan kena jugak. Dah terlebih makan yang terlarang itu, boleh je penyakit datang semula. Lagipon seminggu dah tak jamah 2 vitamin tu.

Toksin banyak sangat dalam badan, kali ini saya nak detox semula dengan alfalfa. Buang asid dan toksin yang terkumpul dalam badan. Lama dah ni tinggal Alfalfa. Alfalfa Agen detox semulajadi untuk saya.






Saya Pengedar Sah Shaklee Kuala Terengganu dan Seluruh Malaysia.

SID No : 1187755
Maizon Dalim


Boleh lawati Blog saya untuk info kesihatan dan produk Shaklee.

Blog : maizondalim.blogspot. com
Facebook : Maizon Dalim
FB Page :Atasi Sakit Sendi dan Lutut

WhatsApp / Call / Mesej : 019-963-4997









Comments

Popular posts from this blog

KENAPA TAPAK KAKI SAKIT BILA PIJAK LANTAI DI WAKTU PAGI

8 JENIS MAKANAN BANTU ATASI SAKIT SENDI LUTUT

HEALING CRISIS