OMEGA GUARD BANTU PULIHKAN ASMA BABY

OMEGA GUARD BANTU ASMA / LELAH BABY

Jumaat lepas saya COD sebotol OmegaGuard untuk customer saya, anaknya umur 3 bulan ditahan wad sebab  asma, batuk dan berkahak.  Masa ni dah hampir 6 hari di wad.

Dia Whatsap saya nak cuba OmegaGuard. Baby memang tak boleh makan OmegaGuard kan, jadi maknye lah kena makan. Dengan bantuan  khidmat nasihat master Wan Muliani, saya suggest customer untuk makan 3 biji 3 kali sehari, dan baby akan dapat manfaat OmegaGuard melalui susu ibu.

Pagi tadi terserempak customer di pasar Teluk Ketapang, bertanya Khabar tentang baby nya. Alhamdulillah, rupenya hari ahad dah dibenarkan pulang.

Gembiranya bila customer bagitahu,  OmegaGuard sangat membantu baby dia untuk cairkan kahak. Banyak sangat keluar kahak. Lepas tu baru lega baby nak bernafas.

Alhamdulillah, dengan Shaklee saya dapat bantu macam2 masalah kesihatan insan sekeliling saya.

Jika rakan2 ada anak atau ahli keluarga yang ada asma boleh ikhtiar dengan OmegaGuard. Tak salah ikhtiar. Yang beri penyembuhan adalah Allah. Kita usaha selagi boleh.







Omega Guard juga sangat membantu meningkatkan kepintaran otak anak kerana ia mengandungi DHA yang merupakan nutrien utama untuk otak , sistem saraf dn retina. 

DHA meningkatkan keupayaan ingatan dan pembelajaran.



Apa yang bestnya bulan Oktober ini? 

Best , sebab Omega Guard ada promosi hebat bulan ini. 


Beruntung jika rakan-rakan  beli OmegaGuard bulan ini, sebab dapat harga promosi.

Beli 2 botol diskaun 5%
Beli 6 botol free 1 botol

Boleh guna seisi keluarga.

Cepat-cepat sebelum anda terlepas.

***************************************

Dapatkan vitamin-vitamin Shaklee melalui Pengedar Shaklee yang sah.

Saya Pengedar Sah Shaklee

SID No : 1187755
Maizon Dalim


Boleh lawati Blog saya untuk info kesihatan dan produk Shaklee.

Blog : maizondalim.blogspot. com
Facebook : Maizon Dalim
FB Page : Sihat Cantik Menawan

WhatsApp / Call / Mesej : 019-963-4997




Comments

Popular posts from this blog

KENAPA TAPAK KAKI SAKIT BILA PIJAK LANTAI DI WAKTU PAGI

8 JENIS MAKANAN BANTU ATASI SAKIT SENDI LUTUT

HEALING CRISIS