SAKIT PINGGANG DAN NYILU HILANG DENGAN OMEGA GUARD

Selalu nya kalau demam dan sakit pinggang. Selalu nya saya makan 4 biji ostematrix malam sebelum tidur. Kalau melarat lagi, tambah dos 2 biji lagi siang hari. Lepas tu dah o.k.

Ada sekali saya sakit kepala, yang patut makan,B complex dan Ostematrix, tapi masa tu 2,2 dah habis stok. Tengok OmegaGuard, telan 3 biji, terus rehat dan tidur. Lepas bangun, kepala dah tak sakit. Alhamdulillah.

Cara yang ini saya belum test lagi. Tapi master Yani dah berjaya testimoni dirinya sendiri.

Baru ini dia alami sakit pinggang yang amat, telan ostematrix tu dah jadi rutin, tapi time sakitnya dah ter over , dia ambik OMEGA GUARD 3 biji. Alhamdulillah dengan izin Allah, hilang sakit pinggangnnya.

Banyak betul kebaikan OmegaGuard ini, bukan setakat untuk kurangkan kolestrol dalam badan, tapi baik sangat untuk penjagaan kesihatan secara menyeluruh. Semua peringkat umur boleh makan.

Yang sakit pinggang tu, boleh lah nak cuba 2 vitamin di bawah ni.

Ostematrix + OmegaGuard.



Dapatkan vitamin-vitamin Shaklee melalui Pengedar Shaklee yang sah.

Saya Pengedar Sah Shaklee

SID No : 1187755
Maizon Dalim

Boleh lawati Blog saya untuk info kesihatan dan produk Shaklee.

Blog : maizondalim.blogspot. com
Facebook : Maizon Dalim
FB Page : Sihat Cantik Menawan

WhatsApp / Call / Mesej : 019-963-4997



Comments

Popular posts from this blog

KENAPA TAPAK KAKI SAKIT BILA PIJAK LANTAI DI WAKTU PAGI

8 JENIS MAKANAN BANTU ATASI SAKIT SENDI LUTUT

HEALING CRISIS